* Praca stała oraz dodatkowa /status studenta/

  • Oferujemy: szkolenie wdrażające, wsparcie koordynatora merytorycznego – infolinia, nieodpłatny dostęp do profesjonalnego programu /bazy danych/, dla liderów mozliwość awansu w strukturach Fundacji.

  • Wartości dodane: Uzyskanie kwalifikacji pośrednika – specjalisty ds. sprzedaży nieruchomości /doradcy ds. inwestycyjnych/, szkolenia sprzedażowe, obsługę Social Media na poziomie komercyjnym, kurs technik fotograficznych, referencje od Fundacji międzynarodowej w języku angielskim i hiszpańskim. 

 - Doradca ds. inwestycyjnych.
- Koordynator doradców ds. sprzedażny nieruchomości na rynku wtórnym i pierwotnym.

 

* Koordynator działu Social Media.

 

* Event manager.

* Manager Fundacji. Zarządzanie działami Fundacji w oparciu o Kontrakt Managerski.

* Poszukujemy koordynatorów do działu promującego artystów Fundacji.
Zadania:
opracowywanie strategii rozwoju działu,
pozyskiwanie nowych powierzchni ekspozycyjnych, 
przygotowywanie eventów, 
dobór nowych artystów,
ustalanie cen prac, prowizji dla twórców,
wdrażamy, na początkowym etapie służymy szkoleniem/wsparciem.


* Zapraszamy do odbycia praktyk i stażu w działach;
- Social Media, zarządzanie profilami społecznościowymi Fundacji,
- Dział lingwistyczny, tłumaczenia, współpraca międzynarodowa.
- Dział prawny, 
- Krytyka sztuki, historyków i teoretyków sztuki,
- Redakcja tekstów.
- Public relations.
- Reportaż foto-video.

 

* Konkurs na kandydatów do zarządu .
Zapraszamy do kontaktu managerów; kreatywnych liderów, osoby potrafiące tworzyć zespoły ludzkie oraz nimi zarządzać. Doświadczenie w NGO mile widziane, ale nie konieczne, natomiast: dyspozycyjność, konsekwencja w działaniu, kreatywność, praca zespołowa są cechami wymaganymi.

Zgłoszenia przyjmujemy do końca roku - 30 grudzień 2017.
 

 

info/kontakt:

tel.784879224

info@foundation.org.pl